havis00 Kizlar korona olanlar cvp verebilirmi Korona oldugunuzda ilk belirtisi neydi esim 1 hafta once temas etti coronali birine ben bugun fena bi sekilde grip oldum test de verdim sizde ilk belirtiler neydi
secoz havis00 gözlerimin içi ağrımıştı birde eklem yerlerim çok sızlamıştı etimi koparıyorlar gibi eşimin de bel ağrıları olmuştu. İnşallah yoktur geçmiş olsun canım
DILOS06 havis00 halsizlik bogaz agrısı daha sonra da grip gibi devam etti test verdim negatif cıktı 4 gün sonra tekrar test verdim belirtiler arttıgı icin pozitife dönmüstü
Loveis16 havis00 Gözlerim ağrıyordu gözlerimi açıp kapatırken bile başım çatlıyordu hafif ateş halsizlik. En çok baş ağrısıydı ama
Aseltos9 havis00 eşimde bitek burun akıntısı oldu halada öyle kaç gün geçti iyileşti resmen şaka gibi
Busrabusra33 secoz İlk gün baş ağrısı olmusmuydu bende dünden beri baş ağrısı var da acaba hamilelikten mi korono mi test de yapmadim
havis00 secoz bu arada canim az once post acmissin da valla art bi niyetle yazmadim sadece garip geldi 😂Kusura bakma hastayim biraz 😀
Busranze97 Bende dün pozitif çıktı 25 haftaligim bir gün öncesi aşırı derecede kalça ve bacak ağrısı oldu bu şikayetle gitmiştim test istediler malesef varmış dünden beri de grip gibiyim oksuruk çok fazla yok ara ara geliyo ama aşırı değil umarım böyle geçer. Sende de yoktur inşaallah yine de test ver istersen emin ol
Smyraaa Merhaba ben karın ağrısı ve şiddetli baş ağrısı ile gitmiştim pozitif olduğumu öğrendim 13. Gündeyim hafif atlattık umarım sizinde öyle olur
Smyraaa havis00 hayır hiç bi şekilde ateş öksürük vs bir şikayetim olmadı umarım negatiftir testiniz çok geçmiş olsun
DILOS06 havis00 cok gecmis olsun bizde temaslıydık esimde test verdi negatif 6 gün sonra test versi pozitif esim test verince ben de test versim negatifti 4 gün sonra tekrar verdim pozitifti hemen cıkmıyor testte bence insallah sizde yoktur 🙏
Prensannesi111 havis00 boğaz ağrısı olmuştu ilk ağrıyla gittim test yaptırdım negatif ertesi gün acayip grip oldum öksürek desen hat safada 3-4 gün sonra tekrardan test yaptırdım pozitif çıktı, eklem ağrısı vücüt ağrıısı, öksürek oldu
kalpatisi_ havis00 ilk boğazımda bi tahriş olmuş gıcıklanmış gibi bi ağrı vardı sonra öksürük yapmaya başlamıştı eşimde de ilk grip vardı sonra eklem ağrıları olmaya başladı ikimiz aynı anda test verdik ikimizinki de pozitif