Kızlar 6.haftadayım doktor folik asit için neofol verdi kullanan var mı? Ayrıca TSH değerim 2,99 çıktığı için bunada ilaç başlanıldı doktor doğuma kadar kullanacaksın dedi eğer değerim düşerse kullanmayı bıraksam ne olur başına gelen varmı bu durumdan