Busraa97 Arkadaşlar göğüs kanserinden şüpheleniyorum.Sağlık ocağında Smear testi falan yapildigini duymuştum .Acaba göğüs için gitsem birşey yaparlar mi
svmeybgl Busraa97 direk genel cerrahiye gitmelisiniz orda muayene sonrası ultrason ya da mamagrofi çekilir onun sonucuna göre tedavi uygulanır . Çok çok geçmiş olsun umarım düşündüğünüz gibi değildir 🙏🏻
sudamlasi Busraa97 genel cerrahi ye gitmelisin ama nerden anladın öyle bişey oldugunu canım merak edip netten baktıysan ben de kendimi kanser sanmıştım😄elime bir sürü beze geliyodu nette kanser tehlikeli bilmem ne bilmem ne bir sürü korkunç şey çıktı Dr a gittik elle muayene etti daha sonra ultrason a gönderdi 9 tane tehlikesiz kist varmış😌
Bahar54 Busraa97 eger sadece kitle hissediyorsan gebelikte hormon degisikligine bagli olabiliyor. Ama kitle ile beraber sekil bozuklugu, kizariklik, akinti, portakal kabugu gorunumu varsa muhakkak gitmelisiniz.
Muhammedamine Busraa97 sağlık ocağında 45 yaş üstü kadınlara yapılıyor mamografi .. siz devlet hastenesine gidebilirsnz
Busraa97 Bahar54 aynen gebelikten de kaynaklaniyor olabilir.Kitle gibi agri ve kaşıntı ve sadece genel olarak gogsumde
Muhammedamine Busraa97 bu arada 3 aydan önce mamografi yapmıyorlar ileri haftalardada mecburi olmadıkça önerilmiyor .
Glitter Busraa97 canim smear testi ile meme kanseri farkli seyler. Smear testi rahim agzi kanseri icin yapiliyor. Genel cerrahilerin meme hastaliklari kismina gidersen daha iyi sonuc alirsin. Bj arada hemen korkma. Fibrokist falan da olabilir