Asyaaa35 11.haftamdayım hiç göbeğim vs çıkmadı her bilen göbeğin çıkmadımı diye soruyor bende sabırsızlanıyorum azda olsa biraz belirginleşse diye sizlerin kaçıncı haftanızda göbeğiniz çıkmıştı kızlar