Birkelebek bende doktora katılıyorum canım iki doğumumda da neler neler yaptım tık olmadı hele ikinci Doğumda 3 santim açıklıkla 1 hafta durdum sancım tuttuğunda hastaneye gittim hiç belirti olmamış ilk doğumumda 20 saat sancı çektiğim için hiç bir ilerleme olmadığını duyunca kendim bağırdım bu sefer sezeruan istiyorum diye zaten de bebeğin nabzı hep düşüktü 3 saat bekledim yine de öyle ondan sonra doğru sezeruane ilki 42 haftalıktı afedersin son haftaya kadar ilişki oldu ikinci de 41+5 günlük omda da aynı çocuk kendi biliyor valla nerden çıkmak istediğini