Bkmezc 39+2 olduk hep adet ağrıları gibi birde gece belime vuruyor geliyor mu acaba diye nasılsa heycanlanıyorum rüyalarıma kadar giriyor artık sizlerde nasıl?
Aysun1990 Bkmezc 38+1 haftalığım kasıklarıma ağrı vuruyor geceleri bel ağrım ilk doğumum neyle karşılasacağımı bilmiyorum 😣
Irm_brk12 Bkmezc evet normal yalancı sancılar gerçek sancılar duzenli zamanlarda olurmuşkendini takip et suyun nişanın gelirse hastaneye git
Sedef88 Bkmezc oyyyy oyyyy bekliyoruz ama yok benimde ara ara ağrılarım oluyor bakalım ne zamana keyfi olcak nazlı kızımın
ozzgenn Benim de 39+2 ve adet ağrısı gibi bir ağrı var ara ara ama çok etkili değil bir de vajinamdaki kemiklerim ağrıyor yürütmemeye başladı