TnsNfs öğrendiğimde benim de 17’ydi beta. Şuan 18+1 haftalık hamileyim, çok şükür her şey yolunda. Ama doktorum bana da çok yeni gelişmeye başlayan bir gebelik demişti, dış gebelik boş gebelik kimyasal gebelik ihtimallerinden de bahsetmişti. İki günde bir kan verdim, değerin yükselişine de baktık. Keseyi ve bebeği görüp kalp atışını duyunca rahatladık. Sağlıkla ilerlesin sürecin inşallah