Busrabusra33 Sizi korkutmak istemem ama en ufak bi rahatsizliginiz da hastaneye gidip test vermeni öneririm her insana göre belirti degisebiliyor
Bende baş ağrisi ve halsizlik ile başladı 2 gün sürdü 3.gün tat ve kokum gitti o gün test verdim
Şuan 6.günüm 1 gün iyisin by hastalikta 1 gün kötü tam toparlandim diyorum ertesi gün baş a sariyor
Çok dikkat edin kendinize