Benim reglime 3 gün var. 3 gündür de erken gebelik, normal gebelik, ovülasyon testi hepsini yaptım. Hepsi negatifti bu sabah ilk defa gözle görülmeyecek kadar silik bir çizgi erken gebelik testinde çıktı ama böylw şaşı bak şaşır gibi baktığımda görüyordu🤦🏻♀️ Umudum yoktu zaten tsh vs baktırıyorken beta hcg de baktırdı, değeri 11.80 çıktı. Şu an gebelik görünüyor. 4 gün sonra tekrar kan vereceğim. Demem o ki regliye 6 gün kala %99 doğru sonuç veren erken gebelik testinde çıkmayabiliyor. En iyisi adetin geçmesini beklemek veya birkaç gün kala kan vermek. Ya da yapıyorsak çıkmazsa strese girmemek.