Kiki-riki allah yardımcın olsun bacım valla bence şimdiden gögüslerini korumaya başlamalısın sonra çok acı çekiyosun doğum hastane işlerinden ağrılarımdan acılarımdan bahsetmiyorum bile allah yardımcın olsun bol bol dua et bu gün doğumdan sonraki 2.ci gecem daha iyiyim ama o ilk gece o ameliyat halim falan psikolojimi bozdu yemin ederim bizzat yaşadım herkeste farklıdır tabiki ama herkeste iyi olup bende kötü nasıl olabilir o iğne ağrılar falan bilmiyorum şükürler olsun bitti bi gögüs ucum kaldı allahın izniyle oda geçicek inşallah🙏🏻 Sağlıkla al kucağına