Prensannesi14 Kızlar böyle bir şey yaşayan var mı? 31+3deyim rutin idrarım da gözlemledi doktorum 24 saatlik idrar istedi yarın biriktirmeye başlayacağım. Kafama çok takıldı lütfen pozitif yorum yapın😕😞
baharelifbbasdag Prensannesi14 Eltimde de var canım 10 haftalık iken çıktı onda şuan 27 haftalık ilaç ve tuzdan ve hazır paketli gıdalardan uzak durarak dengeliyor doğuma kadar bu şekilde devam edecek sen şanslısın ki doğumuna az var panik yapma canım tansiyonunu takip et
Hilaleymen Benimde ilk gebeliğimde 36 haftalıkta protein vardı idrarda preeklemsi dediler tansiyonum çok yüksekti beş gün sonra acilen sezeryana aldılar