SEmerry Doğuma 1 buçuk ay var güzel anneler çok stresliyim 3. Çocuğum olucak Allah nasip ederse ara ara ağırlarım oluyor ama doğumlar SeZeryandı hiç sancı nedir bilmiyorum yaşadıklarım sancı mı acaba bilenler yazabilir mi🙏😌
Gizem_cetinbas SEmerry bende 36 haftalık oldum ama hala normal mi olucak sezeryan mı bilmiyorum normal doğumdan çok korkuyorum gün geçtikçe stres yapıyorum kendime 🤦♀️
Edali87 Gizem_cetinbas bende korkuyorum ve sezeryana karar vermemiz e rağmen hala ara sıra kendimi normal.doguma itmeye çalışıyorum psikolojik olarak ama yapamicam galiba asiri kafaya takıyorum her detayı.
SEmerry Gizem_cetinbas Sağlıkla gelsin inşallah az kalmış ☺️ Ya SeZeryan bence çok zor değil ama tabiki çok kolay normal doğumda olabilir çok özel duygular bunlar bence anın tadını çıkar canım ☺️
Gizem_cetinbas Edali87 aşırı kafaya takıyorum bende araştırma hastanesine gidiyorum ordada zaten net bişey demiyor doktor 39 haftalık olmadan gitmeyi düşünmüyorum bidaha doktora bakalım nolucak 😂
SEmerry Edali87 Sağlıkla gelsin bebiş canım normal doğumda çok kolay olabilir ama tabi akışına bırakmak lazım kendini strese sokma sezeryanda çok zor değil ☺️