baharizmir Kızlar merhaba, 22+1 deyim, kız bebek bekliyorum. Kusma ve bulantılarım hala devam ediyor. Aranızda benzer durumda olanlarınız var mı? Ne olur bir akıl verin, ne yapmalıyım? Normal mi bu durum?
H_myra1 baharizmir 32+3 haftalıgım hala kusuyorum canım 9 ay sürüyor hemde dogum yapacagım zaman bile oglumda kusmuştum prilam dr diye bir ilaç var onu yazdırın ve kullanın rahatlarsınz
Mervesude01 baharizmir canım korkutmak istemem ama ben 9, ay boyunca kustum ilaç kullandım yine ayniydim Allah yardımcın olsun inşallah 🤲🏻❤️
Alparslaninannesi0 baharizmir Korkutmak istemem ama doğum yapacağım güne kadar kustum doğuma öyle gittim cnm 😬
Guley_ 28.haftaya kadar kustum canım sonrasında rahatladım çok şükür çoğu şey denedim Bend E pek faydasını görmedim
Busrabusra33 H_myra1 ben hamileliğin ilk 3 ayında hiç kusmadim ama dün ilk defa kusdum 27 haftaligim acaba son 3 ayda mi kusma baslicak öyle söylenti var diyolarda doğru mudur
baharizmir H_myra1 bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın. İnşallah geçer. Prilam kullandım ama işe yaramadı.
H_myra1 Busrabusra33 valla hiç bilmiyorum ya başında olmayıp sonlara dogru olan da var benim baştan sonra kadar😅 inşallah öyle geçici birşey dir
baharizmir Busrabusra33 karnınız midenize baskı yapmıştır belki. İnşallah 1 kezlik bir durumdur. Kalan zaman da rahat geçer.
H_myra1 Busrabusra33 2.dogumumda eşim kaldı 3.de de eşim olacak zaten hemşire gelip giyinmenize ilk yürüyüşünüze bebegin meme yi tutup tutmadıgına bakıyor yardımcı oluyor
baharizmir Mervesude01 benzer durumları görünce biraz rahatlıyorum aslında. Çünkü artık başka birşey mi var diye stres olmaya başladım. Çevremde hiç bu kadar uzun süren görmedim. Bizim sürecimizde böyle olacakmış demek. Teşekkürler paylaşımınız için.
Mervesude01 baharizmir bende öyleydim canım ağlardım neden bende böyle diye sonra derdim bende mi sorun var yok normalmiş canım. Rica ederim canım Allah kolaylık versin inşallah 🤲🏻❤️
Vendor baharizmir 36 haftadayim zafer kullanıyorum ona rağmen geçmiyor ilaç sadece kurmayı engelliyor mide bulantısı devam çok zor inşallah sizinki geçer
Ebrusamet07 baharizmir korkutmak istemem ama 34+5 hala bulantı istifra devam ☹️ Dr böyle bitecek galiba hamilelik seninde böyle dedi yapacak bişey yok anlayacağın sonuçta ilaçlarin bı etkisi olur diye ilacda kullanmıyorum
BusrAras- baharizmir ilk kızımda altı ay kustum simdi 11 haftalık hamileyim cok kötüyüm muhtemelen hamilelik reflüsü var artık dayanamıyorum cok zor geciyor aksam yemek yemeye korkuyorum