Evrim1906 Bebegimile planlı değildi benim ki 36+3 de kontrole gitmeden 1 gün önce kuaföre gittim ertesi gün kontrole gittiğim de acil sezaryan aldılar içim çok rahattı insallah bunda da temiz olurum jilet falan gerek kalmaz