Nergs199 cankm bende duosvit kullanıyorum sabahları kahvaltıdan sonra herhangi bi kusmam olmadı hiç ve memnunum beni tok tutuyor akşama kadar bi şey yemesem aklıma gelmiyor bünyenle alakalı olabilir istersen sabah tok karna iç uyu biraz ben kendimi öyle alıştırdım kokusuna bebeğe çok iyi geldi gerçekten benim gebeliğim iki gafta geriden geliyordu onun sayesinde gününü tamamladı ve bebeğim gelişti bi ara burakayım dedim bi hafta içmedim kontrole gittim çocuk geri gerileme yapmıştı Doğuma kadar kullanmaya karar verdim bu yüzden