_anne_ Kızlar kan gurubum 0 pozitif eşim A pozitif bebek dogduktan sonra sarılık oldu olma sebebi kan uyuşmazlığıymis kan değerleri yüksek dedi doktor böyle birşey yaşayan oldu mu aranızda 