Kafam biraz karışık acikcasi benim bel boyun fitigim ve skolyozum var normal dogumun benim icin sıkıntili olacagini dusunuyorum normalde bile bu bel agrilarina tahammul edemiyorum dayanamiyorum dogum sancilari eklendiginde beni mahvedecek biliyorum şuan 35+3 haftayim ve saglik sorunumu doktoruma anlattim kendisi de baska bir doktora gitsem direk sezeryan der ama ben sorun gormuyorum normal yaparsin dedi eger dayanamazsan cok agrilarin olursa sezeryana çeviririz dedi.bende.şunu istemiyorum saatlerce sanci cekip sonrasinda sezeryana cevirmelerini istemiyorum sezeryan olacaksam kendi ayagimla gideyim bitsin gitsin hemen diyorum farkli bir doktora gittim sezeryan dedi direk . Takipli oldugum doktoru da birakmak istemiyorum basindan beri ona takipliyim zamana mi birakayim.sanci.gelmesini mi bekliyim bilemedim hic sizce ne yapmaliyim ?