mercanmeb Yani ben hamileyken , doğum belgemi doğum katına gönderdik birden gelirken bunlarla uğraşmayalım diye , eşim ve ben imzaladık sezaryen olursa , kan alımı ihtiyacı olursa o tarz şeyler yazıyordu . Yatışım yapıldı pazartesi doktorum çağırmıştı nst bağlandı ama duruma göre damaryolu açıyorlar canım direk gelip açmadılar bende . Diğer kağıtları falan ebeler hep halletti çıkış günü getirip bana verdiler bebeğin dosyası ile beraber 😊