Mrb arkadaşlar bn bugün Dr a gittin alttan muayene de sol tarafta keseyi gördü lakin bebeği göremedim dedi. Bir hafta sonra tekrar çağırdı son adet tarihim 6 Eylül. Kan da gebelik testini eş son cuma günü yaptım 600 çıktı kanda gebelik normal çıktı bnm gibi olupta gebeliği yolunda giden arkadaşlar varsa bilgi almak istiyorum içimi rahatlatmak için.