benimde öyleydi aşırı dökülüyordu kendimi kanser falan mı oldum diye düşünmüştüm yani Allah korusun vücudumu kontrol etmiştim metaztaz yapacak bir leke ben varmı diye yok, ee kan sonuçları normaldi D vit düşüktü sadece o yüzden olmuş benimde hamile kalmadan takviye alıpta kalmam gerekiyormuş Çünkü Rusyadaydım 6 ay boyunca güneş görmediğimizden malum d vit depoları boşalmış resmen doktorum demiştiki sen Türkiyede hiç güneş görmüyormusun yani o derece düşmüştü bu yüzden saçlar dökülüyor diyip bana d vit yazmıştı ve 2 aya anca düzeldi zamanla düzeliyor canım sıkma canını… Kab değerlerini ölçtür nedenini araştır doktoruna sor …