Silacinarr00 Karnımda hafiften kasılma oluyor sonrasında ara sıra kıpırtı gibi bişe oluyor fakat bağırsak hareketi mi bebek mi anlayamadım😂🤣 siz ne zaman hissettiniz ?❤️ “17+4 haftalık erkek “
Gokyuzum1 Silacinarr00 aynı haftada bende de o şekildeydi emin olamıyordum bebek hareketimi diye ama 19.hafta da kendini epey belli ediyor 😂 büyük ihtimalle sizinde o şekildedir
tomrisveannesi Silacinarr00 ben erken hissetmiştim ama 24-25. Haftalara kadar normalmiş hissetmemek. Ben bağırsak hareketi nasıl oluyor onu hiç bilmiyorum ki 🙄☺️ Bebek hareketiyle karıştıramadım hiç