2 yaşındaki kızımla gittik kardeşini görmeye şükürler olsun kalp atışını duyduk 146 atıyor en büyük korkumdu bir boş gebeliğim olduğu için ultrasonda 7+1 görünüyor 2 gün geride maltofere başladım demirim düşük haftaya yine kontrole gidiyoruz sizde durumlar nasıl 😊😊
