Edoliii bak benimkide kalp atışı yok dedi doktor boş gebelikten şüphelendi 1 hafta sonra gel kalp atışı yoksa kürtaj olursun dedi ben 1 hafta daha bekledim başka özel hastane gittim ve kalp atışını duydum çok şükür gönlünü ferah tut ne gelirse Allah’tan Verende Alanda Rabbim başka bir doktoru dene bence hemen kötüyü düşünme şuan seni çok iyi anlıyorum ki 😔❤️