Nikom1992 merhaba bende aşı olduktan 3 hafta sonra hamile olduğumu ogrendim hersey iyiyidi ara ara lekenemem oluyo ta ki ikili tarama icin doktora gidene kadar kistik higroma görüldü kan bile vermeden ankaraya sevk ettiler orda plesantadan parca aldilar ve malesef trizomi 18 cikti bebegim şuan hala benimle 15. Haftaya girdik 🙏 aşıdan mi kaynaklı bilemiyorum ama doktora sorduğumda tamamen tesadüf dedi genetik de degilmis