Damlaxe3 Doktorunla görüş ben 35 haftalık yaptırdım bende sadece Çok fazla akıntı oldu 37 de tekrar yaptıracam
Prensannesi111 Damlaxe3 bende 34 den beri yapıyorlar hep açıklık var mı diye ama ilk defa böyle kahverengi akıntı olunca acaba nişan mı dedim
Prensannesi111 glsm_kr8383 Hayır 34 haftadan beri Alttan muayene ediyorlar açıklığım var mı diye, evet oluyor acı ama çok bi acı olmuyor kuzum hafif kasık ağrısı oluyor adet sancısı gibi kendini kasmadığın sürece sorun olmuyor