Merhaba Kızlar 1hafta önce beta 23 ile gebe olduğumu öğrendim 2 gün sonra 2 kat artış olması gerekirken olmamıştı beta 24,4 dü doktorum kimyasal gebelik olma ihtimalini söyledi bekle kanaman olursa gel dedi bir gün sonra kanamam oldu kimyasal gebelik geçirmişim ultrasonla baktı herhangi bir sorun yok rahim rahim duvarı yumurtalıklar iyi durumda dedi şükür 🙏 hemen gebelik düşünebilirsin kanaman bittim beta sıfırlanınca dedi(beta şuan 7 cuma günü tekrar gidecem ) . Kimyasal gebelik yaşayıp üzerine hemen gebe Kalanlar oldumu sağlık mi oldu ne yapmalıyım sizce fikirlerinizi tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim 🙏