Uzun süreli ve çok etkili bir ilaç olduğu için bana doktorum iki sene bebek asla düşünmemem gerektiğini üzerine basa basa çok dedi düşüneceğin zamanda kan tahlili ver temizlendiğinden emin ol demişti iki senede anca kandan çıkan bir ilaç ve tedavi anlayacağınız. Düşük tehlikesinden ziyade bebeklerin sağlıksız doğmasını sağlıyormuş ne yazık ki .bu arada tedavim 6 ay sürmüştü benim