Nurhaliicii Merhaba dün marketteb aldığımız cipsin tarihi geçmiş ve ben farketmedim yedim ya şuan çok kötü hissediyorum bişey olur mu sizce ?
Nurhaliicii dakpinar- Yani korktum birden ya normalde yememem gerek ama kendime engel olamadığım icin yedim ve tarihinin geçtiğini görünce endişeye kapıldım
dakpinar- Nurhaliicii ben de bırseyınız var hani sağlık olarak sandım Allah korusun. Doktorunuza sorsanız bi acaba ? Yani insan bebek olunca korkuyor tabi ama olsaydı bir etkısı sımdıye olurdu sanırım. yine de isterseniz doktora gidin bi
Nurhaliicii dakpinar- Bişey yok gibi suanlik ama çok korktum ben de bir tabak yoğurt hazırladım yedim yani aklıma bsey gelmedi talihsizlik işte ya 😔
Mimik Endise etme insaAllah bisey olmaz… Tavsiye edilen tuketim diye, yani pakette zarar gormemis opanlarin omru genelde yazilan tarihten daha uzun oluyor… Sor tabii doktoruna ama endise etme…
Nurhaliicii Mimik İnsallah bişey olmaz canım hiç tariihine bakmak aklıma gelmedi bundan sonra dikkat edeceğim yiyip içtiğim herşeye 😔
Ozlem2904 Merak etmeyin hicbisey olmaz, zaten Allah korusun zehirlenme tarzi bisey yasasaniz kusarsiniz. Icinizi rahat tutun 🙏