Hilal6161 2 gün sonra tam 13 hafta olucaz. Bugün çok az kahverengi leke geldi arada belimin en köşesine bir ağrıyo giriyo gidiyo korktum acaba düşük mü yapıyorum. Yaşayan var mı bu tarz şeyler. Progestan kullanıyorum vajinal yolla