Vahidesen_26 Şuan 37.haftamdayım acaba sütüm olur mu endişesi sardı içimi bnmle aynı korkuyu yaşayan anneler var mı acaba.?😔
Ftmsgr Vahidesen_26 evet canım yanlız değilsin 32+2 Haftamdayım sütüm olurmu acaba sütüm yeterli olurmu diye düşün düşün kafayı yiyecem ,🤭
blueberyy00 Vahidesen_26 Ayni şey hep aklımda bide goguslerimde küçük ya emziremezsem sütüm olmazsa az olursa çocuğum tutamazsa göğsümu diye çok endişe ediyorum
gamzenurgnk Vahidesen_26 kuru dut suyu ile börülce filan süt yapıyormuş annem doğumdan sonra bol bol yersin sütün de olur diyor olur inşallah stres yapıp kafaya da takmak etkiliyor akışına bırakın dua edin🤲🥰🌼
Vahidesen_26 Ysmn_shn peki doğurmadan önce hiç göğsünüzden süt veya sıvı akması oldu mu yoksa doğumdan snra mi gelmeye başladı canım.?
Ysmn_shn Umudayolculuk36 Umudayolculuk36 Umudayolculuk36 Umudayolculuk36 Hic korkma canım kötü düşünceler hem bebeği hem sütünü etkiler pozitif ol