Migren tası diye birsey var trendyolda aktarlarda falan satılıyor hiçbir zararı yok diye kullanan gördüm basım agrıdıgında geciriyor 1 hafta agrıyıp hiç geçmemişti onunla gecti ağrıdıkça sürüyorum. Mentol zaten doğal bir ürün vikis gibi. Göze cok yaklastırmadan cübkü yakıyor alnıma sürüyorum. Doktorunuza danısıp bi deneyin cokta ucuz bisey.