Bizartik5kisiyiz Sanirimanneoluyorum benim ikizlerim 37.haftada 2300 ve 2400 dogdular ve kuvezde kalmadilar. Sakin olun umarim sag salim kucağınıza alirsiniz
Ay1234 Sanirimanneoluyorum canım bende 2.400 38 haftada Doğum yaptım cok şükür sağlıklıydı kuveze fln almadılar içini ferah tut
Ebrar34 37 hafta normal doğum zamanı sayılıyor merak etme kilosu da az değil 1 kilo civarında doğanlar var çok az kalıp çıkıyor kalma kuvzde Allahın izniyle merak etme
Sanirimanneoluyorum Ebrar34 aslında çok doğru maalesef 1300 kg ken doğurma ihtimalim vardı çok şükür bu zamana gelmek bile güzel ama sanırım olmuşken hep en iyisi olsun istiyoruz işte ☺️
Sedadygu Sanirimanneoluyorum 5sene önce kızım 34+5 günlük 2.400 gr doğdu ama küvezde kalmadı sadece erken doğan bebişlerin sarılık olma ihtimali biraz yüksek oda Allahın izniyle emzirdikçe geçiyor
Eymensmomdry Sanirimanneoluyorum ne okur neolmaz diye ciger geliştirici vurdur gerci belkide vurmuslardır. Bence tamamlanmıstr cigerleri kilosunu dert etme kilodan sebep kğveze girmez icinş ferah tut canım dpgunca aldırırsın kiloyu bol bol emzirerek insallah
GamzeliGamze Sanirimanneoluyorum korkma cnm bn 4 ay önce doğum yaptım kızım 2.300 doğdu çok şükür kuvez gerekmedi
Ay1234 znurstnKaraca yok açılma başlamış ertesi gün gel doğumu başlatalım dedi 9 başlayıp 1de doğurdum😂
Sanirimanneoluyorum biiiidamla dileğiniz için teşekkür ederim inşallah 🙏 Allah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ebrar34 Sanirimanneoluyorum çok haklısın kesinlikle ama meral etme tek değilsin benim kızım da 2 kere korkuttu beni Allahım dedim nolur 37 ye kadar dayansın bak şimdi 37+1 şimdi niye gelmiyor diyorum 😆 çünkü biliyorum ki artık zamanları yani hani sabırsızdı bak işte böyle sağ gösterip sol vuruyorlar 😍💖
Lvns Sanirimanneoluyorum devlette bi tanidigim 40 haftalik dogum yapti 2000gr di cocugu kuveze felanda girmedi. Organ gelisimini tamamladiysa kilo cokta onemli degil canim skma canini
Sanirimanneoluyorum Lvns teşekkür ederim inşallah girmeyecek 🙏 iyiki yazmışım buraya birçok kişi rahatlamamı sağladı
Sanirimanneoluyorum Ebrar34 zamanında gelsin gelmişken inşallah sizinki de ☺️ Sıcaklarda epey zor geçiriyoruz son zamanları ama olsun annelik şimdiden zor
Oglununannesi Sanirimanneoluyorum kuzenim 2340 gram doğurdu biri 2200 falan ama ikiside ciğer geliştirici vurulmuştu küvözde kalmadılar ..