Meryem01010 ikinci doğumda bebeğim 8 gün yattı. Doğru düzgün kucağıma bile alamadım, nefesi çok hızlı dediler götürdüler. Çok zordu, ilde doğum yapmıştım, her gün ilçeden bir saat gittim bebeğimi gördüm uzaktan iki dakika.pandemi nedeniyle temas yasaktı.
Enfeksiyon da çıktı, fototerapi de aldı, beslenmesi bozulduğu için damardan beslendi.
Şimdi 5 buçuk aylık, çok şükür bir sıkıntısı yok.
Siz de sağlıkla kavuşun inşallah