Bende d vitamini cook dusuk oldugu icin 12.haftadan doguma kadar d vitamini ilaci kullanmami soyledi (shu an 37.haftamdayim). Onun disinda omega 3 kullaniyorum (sonbahar balik yagi icin iyi donem o yuzden, mesele yazin olsa, onermeyecekti). Bu 2si disinda bir shey kullanmiyorum ben de, bunlar ise vitamin yani herkesin vucudunun ihtiyaci farkli sonucta, o yuzden endiselenmeyin belki de size gerekmiyordur