Merhabalar 33. Hafta dayım Ankara şehir hastanesine gebeliğin ilk muayenesi için gitmiştim doktordan memnun kalmadım sonra başka doktora devam ettim. Doğumumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum son muayene i de orda olmak istiyorum önerdiğiniz Bi doktor var mı gidip de memnun kaldığınız?