Semra4747 24+5 hamileyim kızlar bebeğin suyu az çıktı geçen ay 8ken bu ay 6 buçuğa inmiş ne yapabilirim arttırmak için o kadar su içmeme rağmen böyle, havuç suyu arttırıyormuş tecrübe edeniniz var mı?
Mrymgn Semra4747 bana da az demişlerdi. Katı meyve sıkacağım olmadığından dolayı havucun kendisini yedim her gün 3-4 tane. Sonraki kontrolde suyuna iyi dedi.
Busraa098 Semra4747 benim de azdı bi ara doktorum günde 4 litre su iç daha az olmasın dedi, bi de havuç suyu iç günde 1 bardak dedi, onu da içtim 1 hafta sonra iyiydi suyum böyle devam et dedi sonra
Tospiikkk Semra4747 Vallahi canım benim aynı 128. haftam da Suyuma sınırda olduğunu öğrendim havuz suyu içtim armut yedim ara ara çoğalıyordu doktora gittiğimde bir önceki haftaya göre biraz daha iyi diyordu ama hep sınırda ilerledik şu an 37. haftam bitti nasipse Salı günü sezeryan olacağım çünkü sui sınırda olan anneler 40. haftayı göremiyor dedi doktor Sony sancı ile doğumu başlatabiliriz demişti fakat ben istemedim çünkü Sony sancıyla açılmam olmayabilir ilk doğum olduğu için direk planlı bir sezeryan düşündük çok şükür ben su sınırda olmasına rağmen bu haftaları görebildim darısı senin başına inşallah
Semra4747 Mrymgn benim de meyve sıkacağım yok robottan geçireceğim biraz suyla sulandırıp inşallah işe yarar.
Semra4747 Busraa098 başlayacağım bugün bana da doktor günde en az 20 bardak su iç dedi iki hafta sonra kontrole çağırdı inşallah düzelir o zamana kadar.
Semra4747 Tospiikkk sağlıkla al bebişini kucağına inşallah kuzum 🤲🏻 Ödüm kopuyor bişey olacak diye her ay bi sorun bi stresle karşılaşıyoruz tek isteğim sağ salim bebeğimin doğması inşallah. 🥺
Fater Semra4747 Benimde azalmıştı Suyu 3 4 litreye. çıkardım armut yiyorum taze sıkılmış havuç suyu doktora gittiğimde normaldi sükür🎀
Semra4747 Fater ya ben de o kadar meyve tüketiyorum su içiyorum niye böyle oldu anlamadım biraz temizlik takıntım var acaba dinlenmediğim için mi oldu bilmiyorum elimden geleni yapacağım kontrole kadar yatıp dinlenmeyi düşünüyorum kendimi tutabilirsem tabi. 🤦🏻♀️