nisaninannesi2 Selamlar. Hamileliğin 23. haftasındayım bugün çarşı pazar 1-2 saat yürüdüm. Ama eve dönerken belim ağrımaya başladı. Dinlenince geçti ama valla eve zor geldim. Sizlerde durum nasıl, ilk hamileliğimde böyle ağırlaşmamıştım yaşlanıyor muyum ne🙈
Merve_boylu nisaninannesi2 bende de sürekli bel ağrısı oluyor ev işi yaptıktan sonra yürüdükten sonra uzun süre bel ağrısı oluyor. Yaşlanmakla alakası yok 22 yaşındayım 🤭🤭😂
Derya2867 nisaninannesi2 bende de aynısı oluyor bel ağrısı çok var 26 haftalığım kız bebeğe hamileyim bir de kız bebekte bel ağrımaz ayak üşümez derler ne kadar erkek belirtisi varsa hepsi kızımda çıktı 😂😂😂 ılık sıcak su tut beline fayda ediyor
nisaninannesi2 Merve_boylu Bende demiştim bünye heralde kaldırmıyor artık 32 oldum🙈 Allah hepimize şifa versin, güç versin🙏☺️
nisaninannesi2 Derya2867 Banyo yaptım, soda içtim iyi geldi🙏 Doktora gidince magnezyum isteyeceğim belki ondan ağrıyor. Sen kullanıyor musun magnezyum?
Derya2867 nisaninannesi2 bana d vitamini dışında bir ilaç vitamin vs verilmedi pazartesi kontrole gidicem bakalım verilecek mi
nisaninannesi2 Derya2867 Ben 12 haftadan beri vitamin ve balık yağı kullanıyorum. 18 den beride kan ilacı. Doktor niye vermemiş şaşırdım
Fasulyeninannesi1 Ben 14. Haftada 6.5km yurumusum. Kuyruksokumumdan excaliburu soktular sanki. Tum gece kivrandim😁