Nutellaaaa Yaklaşık 2 saat önce gittim özel sağlık sigortam olduğu için aöıkcası muayene ücretini bilmiyorum Süleyman hocayla görüştük doktordan memnun kaldım ama hastane pandemi nedeni ile doğum sonrası yanınıza kimseyi almıyormuş sadece 1 refakatçi o kadar ziyaretçi kesinlikle yok dedi . Tamam pandemi öncelik bebeğim ve benim sağlığım ama ne annem gelebilcek ne ablam . Belki bencillik olcak ama kimsesiz gibi hissederim ben . Ha izin olsa zaten çok kalmalarını istemiyorum o ayrı . Maximum yarım saat ama yine de ne bilim. Doğum yaklaştıkça saçma sapan şeyler düşünüp kafamda kurmaya başladım zaten bilmiroum