Seydacann Kızlar doktorum ameliyata girdi Sonucuma bakabilirmisiniz çok anlayamadım sıfırlanmamış gibi geldi sanki Geçen hafta 25 sancıyla hstanede yatmıştım tedirgin oldum https://resimyukle.io/r/BG5o7Mcrw5
DILOS06 Merveelisa benim 100 cıktı covid pozitifim 30+6 sancını hissediyor musun dedi yok dedim eve gönderdi
Merveb46 Merveelisa genelde minımum 60 olması ve düzenli olması gerekiyor mesela 5 dakikada bir falan
teletabi Merveelisa 45 ve üstü sancı doğum zamanı 90/100 civarı oluyor tabi sonradan 120 ler 140 larda oluyor
Hulya_sen DILOS06 aynısını bana da dedi dün 100 lerde sancım vardı hisseidyomusun diye sordu yok dedim gönderdi🙁
Hilal-95 DILOS06 valla aynısnı bana dedi 34de serum felan dedi bi ara sonra eve git dedi 36 olcam allahın izniyle bakalım
Evlatsevgisi2 Gamzexx_06 doğumu baslatmak için de bı bilgisi var mıdır bu bayanın 🙈🙈🙈 kızım gelmek istemiyor da ben getirmek istiyorum sorsam bişeyler bilebilir mi 🙄❤️