Thisbe Kızlar 10 gün oldu bugun genel anestezi ile doğum yaptım kanama azaldı normal mi acaba? Kahverengi akıntı şeklinde oluyor kanama. İlk doğumda normaldi daha uzun sürmüştü.
Gonul_enes Thisbe normal normal benimde oyle oldu hatta 1 ay icinde kanamam da bitti lekelenme seklinde oldu, ilk 1 hafta filan oldu dogru duzgun kanama oda oyoe etraf batircak kadad filan da degil pedi anca doldurur oyle yani..
Aag06 Normsl benim 1hayfya surdu bitti sonra ay sonu bir yogun basladi anlatamam tasiyordu yani kalanini atacak vucut 1aya kadar