NazAkyol06 Kızlar 4 haftalık hamileyim aşırı susuzluk hissim var sizde de oluyor mu veya olmuş muydu ? Sebebi nedir bilen varmı ?
Gizemkocar NazAkyol06 agiz kurulugu genelde şeker sorunu sonucu olur ama yine de bir doktorunuza sorun istersenz
Deryaiso NazAkyol06 benimde oluyordu canım bünye susuz kaldığı için neye ihtiyacı varsa onu ister hayırlı olsun kucağınıza almayı nasip etsin rabbim şimdiden günlük 3 litre su içmeye alışın