Gzmhsyn https://imgyukle.com/i/kCRHvt Kızlar bu ürünü almak istiyorum bunu alan yada İkea dan başka ürün alıp memnun kalanlar bana yollayabilir mı
Gonul_enes Gzmhsyn 2 kapilisi var bende bunun 8 yil oncr almistim, 3.cocugumu dogurdum halla kullaniyorum😀
garip Gzmhsyn ben 3 kapılı brimnes alacağım 1200 fiyatı ama buna da baktım kaliteli kulübü değişirse daha havalı olur
Marmaraa Gzmhsyn Bende aynısı var 3 yıl önce evlenirken boş odama almıştım. Yüklük gibi kullandım. Şimdi bebeğime kullancam hala sağlam memnunum. Hatta ekstra 2 raf taktık askılı bölüme.