Gulilhan Merhaba 36 haftalik hamileyim idrar yolu enfeksiyonum yuksek cikti, bu durum basina gelen var mi. Daha dr gorusemedim ilac mı kullanalıyor aca erken dogumu tetikler mi
BabyBabyy01 Gulilhan erken doğumda etkisi var benimde en başından beri idrar yollarimda enfeksiyon var
Merveelisa Gulilhan İlk gebeligimde başından beri vardı enfeksiyon onca ilaç kullandım hiç geçmedi hep erken doğum olur dedi doktor 40+1 de doğurdum 🤣
Hande1 Gulilhan benim de yuksek cikmisti monurol vermisti 3 kutu. 2 gun arayla suya karistirip icmistim. Ama doktoruna danismalisin senin icin en uygunu o bilir