yenihamiscik Kızlar merhaba ben yaklaşık 10 senedir hasimato troid hastayım 5 hastalıkken baktırdım 2,520 çıktı dün baktırdım 6,44 çıktı doktorum ilacı 125 yaptı devamlı bu şekilde tsh yüksek çıkan var mı çok korkuyorum bebeğe bi zararı olur diye
Duy_gu yenihamiscik benimkide 5 canım ondan dolayı bende ilaç kullanıyorum 25 kullanıyordum 50 ye çıkardı Dr Allah şifa versin bizlere
Deryaiso yenihamiscik ilk üç ay 1 yada 1 buçuk değerinde olması öneriliyor bebek gelişimi için her ay düzenli endokrin takibi yaptırıyorum bende haşimato troidi hastasıyım
lentil yenihamiscik belki haftanızla alakalıdır. Benmde hap kullanarak 2 seviyesndeydi. Tam olarak hatırlamıyorm ama 1 ay 4küsüre çıkmştı sonra tekrar düştü ama böyle inişli çıkışlı sürekli geçen ay 2 civarydı bu ay tekrar 3.10 olmş böyle böyle devam edecek galiba
yenihamiscik Deryaiso siz ne kadarlık kullanıyorsunuz birden yükselmesine çok şaşırdım dikkat etmişken birde
Deryaiso yenihamiscik ben 25 kullanıyorum şuan ilk gebelik oluşurken 6.5 a çıkmıştı düşürdük çok şükür . Sizde ilaç yetersiz olmuş olabilir bizim hastalığı biliyorsunuz sinir strese pek gelmez hemen yükselir yada beslenmede değişiklik olduysa oda çok etki ediyor ben düzenli kullanımda bile sinirliyken tahlil verdiğim zaman antikorlar tavan yapıyor
yenihamiscik Deryaiso zaten hamileliğimi öyle anlamıştım ben direk sinir herşeye karşı inşaallah normale döner en kısa zamanda
Deryaiso yenihamiscik döner canım doktor yükselttiyse dozunu düzenli kullanıldığında bir hafta içinde etkisini gösteriyor bana kahvaltıdan 1 saat önce kullanacaksın dedi öyle yapıyorum glüten i azalttım şeker de arada bir kaçırıyorum hamilelik hali malum iyi gidiyor şimdilik