Mutluolmaliyim Kizlar şükürler olsun bende doğum yaptım bebişim bir ay erken gelmek istedi doğumum çok acil oldu artan sancilarla hastaneye oradan da doğumda buldum kendimi spinal anlaşmıştik fakat ben çok kastım kendimi uyuşamadim genele dönmüşler çıktığımda çok sancım vardı neyseki çok şükür bebeğim sağlikli biraz hastanede gününü tamamlayacak denildi sizlere sorum bacaklarim ayaklarım çok şişti nasıl geçer sizce
esraizmirli Mutluolmaliyim öncelikle hayırlı olsun çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşmanıza çok sevindim 🥰 ayakların için sürekli yürü 1 haftada şiişlikler tamamen yok oluyor merak etme ☺️
Mutluolmaliyim İçiyorum ama 5 gün oldu geçmiyor canım korseyi ne Zaman takıyorsunuz doktorum karnın yok takma diyor ama ben takmak istiyorum yinede var bence
Almi4134 Mutluolmaliyim korse takmadım açıkçası cesaret edemedim simdi bile dikisimi acıktım. Odem 6. Gunun sonunda kayboldu takoz gibi ayaklarım olmustu esimin çoraplarını giyiyordum😁😁😁
Thisbe Ben de genel anestezi ile doğum yaptım 4,5 gün içinde ödem azalıyor.. Bol bol yürüyüş yapın dik şekilde dr tek ilacın yürümek demişti. Bana 10. Gün bugun hafif ağrılarım dışında iyiyim ilk 3,4 gün zorlandım sadecr
acemianne78 Mutluolmaliyim gözünüzaydın bebek küvözde mi kalıyor peki ben de şu an 31 haftalığım ve çok zorlanmaya başladım onun için soruyorum
Mutluolmaliyim acemianne78 evet canım küvezde 33 haftaliktim bende inşallah bir hafta sonra çıkar diyorlar 😍
Mutluolmaliyim Baharhan sen sakın kasma bence canım ben o hatayı yaptı m genel anestezi ye döndüler genel anestezi ise etkileri benden hala gitmedi hayırlı doğumlar canım🥰