kafasibidunya geçmiş olsun canım 37haftadayım bende şimdilik grip gibi geçiriyorum 3.gündeyim. Sirkeli su zararlı diyorlar. Eşim çok ateşlendi 4-5 saatte parol verdim sürekli , kafa boyun , koltuk altı normal bezi sıkıp koydum hep böyle böyle 1 gece sürdü zaten ateşi indi. Eğer ateşin düşmezse 112 ara hastaneye git dün doktor bana öyle dedi