Sevgiavc gerçekten huysuzlanmiyosa hiç üzülme canım kafana takma he olurda 10 günü geçerse o zaman çaresine bakarsın canım yada huysuz olur ağlar durursa felan canım o zaman bi çaresine bakarsın gerçekten bende üzülürdüm ama üzülmeye gerçekten gerek yokmuş sonradan anladım 😅😅