Şu an 36+5 haftalığım bebeğim 29 da baş aşağı döndü 32 den itibaren de çok aşağı indi hep uzatmaya çalıştık süreyi erken olmasın diye ciğer geliştirici progestan bugün de pazartesi aç karnına gel kan sulandırıcı iğneni vurma niyetim salı çarşamba gibi almak ama çok aşağıda durmayacak gibi dedi perşembeye kalmazmış ama pazartesi de 37+3 olacağım çok heyecanlıyım bir o kadar da korkuyorum sezeryan olacak dua edin lütfen tecrübelerinizi de paylaşırsanız sevinirim ♥️