Slnbhs Merhaba arkadaşlar,bugün 13 haftalık çift yumurta ikizlerim kontrole gittik doktor ikisi de %70 kız dedi acaba yüksek bi ihtimal mi demiş 2 hafta sonra gel kesin belli olur dedi. Birinde parlaklık ve çıkıntı gördü Ama emin değildi
Slnbhs ymr hayırlısı olsun valla ama işte ben de %70 deyince dedim herhalde ikiside kız ama tam emin değilim dedi sana kaçıncı haftada söyledi canım
ymr Slnbhs banada biri net diğeri için hep belirsiz konuştu. Çünkü göstermiyordu ters duruyordu. 16. Haftada kız dedi şuan hala kız diyor. Sağlıkla gelsinler 💕💕🙏🏻
Slnbhs ymr amin inşallah canım sağlıkla gelsinler benimki tam net demedi ama yüzde %70 kız ikiside dedi hayırlısı olsun önce sağlık🤲🤲