Merveasyaras valla bende 34+6 yım cumartesi günü hazırladım ne olur ne olmaz diye
Bebek için;
1 tane 10lu hastane çıkışı
2 tane 5 li hastane çıkışı
15 adet bebek bezi ıslak mendil pişik kremi
6 adet ağız mendili
Emzik
Biberon
1 tane müslin örtü 1 ince 1 kalın battaniye
1 tane alt açma örtüsü
Yedek 1 er tane şapka eldiven ve çorap koydum
Kendim için;
2 tane pijama takımı
2 çift çorap
2 emzirme sütyeni
2 atlet
2 alt çamaşır
5 tane göğüs pedi
Depend
Hırka
Terlik
Islak mendil
Kağıt havlu
Powerbank
Şimdilik bunları koydum araştırdığım kadarıyla da yeterli geldi bana ama birde sizler bakın eksiğim varmı hanımlar 🤗✌️